Monday, April 5, 2010

thanks to sangkamarul..



lautan mana yang tak bergelora...sedangkan lidah lagikan tergigit, inikan pula dia insan yang paling dekat di hatiku...lautan kecil kami bergelora kecil tapi aku risau andai aku tak tahu nak mengemudi perahu kami agar selamat sampai ke penghujung perjalanan kami. Sesungguhnya sungguh mulia hati suami ku hingga aku leka melayan dia sebaiknya...aku adalah pemidato yang lantang di depan suamiku.. aku suka terlalu banyak idea sokongan untuk menguatkan hujah-hujah ku..mungkin pada aku, akulah pemenang pidato antara kami, tetapi sebenarnya aku sudah tewas. Kata-kataku mungkin mengguris hatinya tanpa dibahas..

Aku sebenarnya tak sengaja melukai hati suamiku..sehingga aku sedayanya berusaha memulihkan situasi yang keruh agar aku dimaafkan oleh suami tercinta. Syukurlah..aku terbaca artikel yang ditulis oleh teman lama :sangkamarul...ada terpapar kelebihan jika mengenal lelaki... aku akui kata-kata itu, aku cuba mengambil apa yang diperkatakan itu..ku rendahkan diriku seadanya dihadapan suami...sehingga akhirnya terlerai jua gelora yang melanda..thanks to sangkamarul tips mu membantu aku melembutkan hati seorang suami..

No comments:

Post a Comment