Wednesday, June 30, 2010

Pening Lalat da....



Hari ini aku berborak dgn seorg guru Thn 6, sambil-sambil ku minta dia buat kelas SBT.. malangnya insan ini x mau sebab dari awal tahun da buat kelas insentif (KI).. KI ni utk murid Tahap 2 & semua guru terlibat...SBT hanya Tahun 6 & guru tahun 6 la.. kalu KI tu diambil sbg SBT, tentu cikgu lain yg x SBT x puas hati kan...itula pasal aku minta insan ni buat kelas khas utk SBT...

Tapi susah nak atur org dewasa..dahla kebanyakan cikgu sini 1st posting d sekolah ni saja..maka pengalaman pun takla berkembang di tambah sekola pun macam keropok yg LEMAU..bukan senang juga nak jd ketua kpd insan2 yg begini...berdebatla aku dgn dorg ni..aku dgn pendirian ku..tp mungkin di belakang kenala aku pot pet pot pet...rasanya macam manalah mo jd ketua yg ideal???

No comments:

Post a Comment