Monday, June 21, 2010

Happy Belated Birthday Hubby...





Selamat Ulang Tahun untuk Hubby tercinta..semoga panjang umur,panjang jodoh kita, semoga murah rezeki, semoga beroleh kejayaan dalam semua usaha By esp mo buka ladang kelapa sawit tu...

Sorry hanya sebiji kek blue berry saja untuk birthday By...Saya happy dengan By..tq krn menjadi Hubby yg sgt cool...best rasanya bila saya minta maaf andai ada kelakuan n kata-kata yg menyakitkan hati..then By balas " sentiasa dimaafkan semua kesalahan syg.."rasa terharu pula...hehe..kan saya ni kadang2 mulut laser...

Saya risau tentang masa depan kita yg kita tak tau apa yg menunggu kita...saya amat bahagia punya suami mcm By...saya takut kehilangan By...semoga Allah akan memanjangkan usia kita, memanjangkan jodoh kita...amin..

No comments:

Post a Comment