Friday, August 21, 2009

i loves all women in that picture...my elder sister, younger sister n beloved Mama..im very lucky to have the stronger women in my live...i hope and i wish i can be strongest like them...mama pun kagum dengan kesabaran kakak n kebolehan kakak dalam banyak hal..kadang-kadang mona n i jeles...da sekian lama kami x sehebat dia...for mona, i salute u too...u've been doing alot for me, and u always done better then me..sejak kita kecil, ko memang kaki buli aku kan...dia selalu suru aku pi kedai, sebenarnya mama suru ko, tapi senyap2 ko suru aku...aku yang tuuut.. masa tu ikut tanpa bantah ko kan...mungkin rasa bersalahmu tu, ko selalu tolong aku sekarang... rahsia ( rm33- rm1000) i will remember that..




















Gambar ni sangat special... man in pink is my uncle, Pakcik Tasman,
Women in blue is my Mom and another man in brown is uncle Arman...pengantin ni adalah cousin...anak dari pakcik sulung Pakcik Abdul Rahman.. tapi dia dah lama pergi..hanya inilah adik beradik mama yang tinggal ...syukurla ada kesempatan bergambar bersama..

No comments:

Post a Comment